miercuri, 21 mai 2008

Regrete

REGRÉT, regrete, s.n. Părere de rău cauzată de pierderea unui lucru sau a unei fiinţe, de o nereuşită sau de săvârşirea unei fapte nesocotite; p. ext. remuşcare, căinţă.
Cam asta scrie-n DEX. Stiu persoane care cred ca fac diferenta intre regret si parere de rau asa ca o sa-i citez sa intelegeti anumite diferente. E o discutie de pe mess.
"#$%^: eu prin regret inteleg chestia aia: daca as putea sa ma intorc in timp...
#$%^: as face aia diferit
?????: prin regret eu inteleg.. orice situatie care ar fi putut iesi mai bine DACA...
#$%^: da pai...si odata ce masina timpului nu s-a inventat
?????: regret=parere de rau
#$%^: neah...nu in conceptia mea....
#$%^: ca imi pare rau ca nu stiu ce actiune a mea a avut nu stiu ce efecte
#$%^: asta nu inseamna ca vreau sa o retrag sau ca vreau sa n-o fi facut
#$%^: regret e cand vrei sa dai timpu` inapoi
#$%^: cand tii de lucrul ala
#$%^: cand don`t let go
#$%^: ma rog...
#$%^: si parere de rau...cand iti dai seama ca nu poti sa schimbi nimic
#$%^: cam asta e diferenta dupa mine
#$%^: parere de rau cand te impaci cu faptul ca timpul nu se intoarce si regret cand nu."
Eu nu inteleg nimic, stiu doar ce regret si ce nu. Cat despre parerea de rau... e egala cu regretul. Astept si alte pareri. Poate o sa revin asupra subiectului, deocamdata sunt prea obosita.

2 comentarii:

Geo_C spunea...

Regret
Clipa cand te-am vazut.
Regret
Momentul in care ti-am vorbit.
Regret
C-apoi te-am cunoscut.
Regret
Ca iar m-am amagit.
Regret
Ce nu ti-am oferit.
Regret
C-am fost un egoist.
Regret
Tot ce nu am facut.
Regret
Ce nici nu a-nceput.

Geo_C spunea...

ah, am uitat: fragment... dintr-o idee