marți, 27 mai 2008

Curatenie de primavara - vara

Nebunie mare cu alegerile astea si fiecare are metoda lui de a intra pe sub pielea omului. Anu' asta vad ca e la moda sa se zugraveasca scarile de bloc. M-am ales si eu cu o zugraveala.... mai mult pe usi si podea decat pe pereti... dar ce conteaza, e moca, nu? Asa zice lumea pe aici. Mie una nu mi se pare normal sa-si bata joc doar pentru ca nu-i verifica nimeni da' asa e obisnuit romanu.
Bine, vroiam sa va povestesc ce a urmat dupa zugraveala ca e mai interesant. Tananananam... curatenie! Fiecare la el la usa, mi se pare corect. Dar trebuie sa luam in calcul si nesimtirea anumitor vecini care nici macar nu s-au sinchisit sa iasa pe hol. Drept urmare am facut curat pe scara (eu, sora, mama, tata si vreo 3 vecini mai cu bun simt... sau mai bine zis carora nu le place sa traiasca in cocina) atat cat s-a putut... dar in fata usilor vecinilor nesimtiti am lasat mizerie, HA! Who's the bitch now?! As vrea sa ma bucur mai mult dar stau cu frica asta ca maine se mai da o mana de var si ne luam ^%$#. Dar la naiba sa fim nebune.
Deci cum ziceam... a fost o maaare bataie de joc. N-am vazut atata jeg solid indistructibil in viata mea! Chirule draga, nu te astepta la vreun vot din partea mea. Si sa va spun de ce nu-l votez ca nu e asta singurul motiv. E tigan si manelist, haha! E de ajuns, sper ca ma intelegeti.
Etapele curateniei:
1. Se imbraca ARO (adica arunci pe tine niste haine vechi in care sa poti linistit sa te arunci in noroi fara pic de jena)
2. Nervi de otel! asta e secretul.
3. Se aduna cate mai multe persoane care sunt dispuse sa te ajute (Atentie! daca nu vor, obliga-i!)
4. Se sterge, se spala in fine, neinteresant...
5. Asta a fost faza mea preferata astazi! 8-> - Se ia o vecina cu experienta in curatenie
- Se face rost de o galeata cu apa
- Se gaseste vecina sa arunce galeata cu apa.... da, pe picioarele mele!
6. Se scoate fum pe nari si pe urechi!
7. Se baga p&$^a si se lasa totul balta.
Cel mai mult imi place ca de cand port ochelari... observ cat praf mi se depunde pe fata si pe lentile. Aveam atata praf astazi pe ochelari ca am vrut sa scriu sau sa desenez ceva, sa fac un model, nu stiu. Asta-mi aduce aminte de o faza pe care o face taicamiu cand merge-n vizita la cineva si vede ca are prafu' nesters. Nu e prea finut dar asa e tata mai direct.... foarte dragut, se apropie de mobila si scrie in praf mare si citet cuvantul : PULA. Nu stiu ce-i mai de prost gust, ce face tata sau jegu in care traieste aia (zic aia pentru ca de obicei femeia e aia care trebuie sa stearga prafu). Ideea e ca functioneaza, mai ales ca te simti absolut de cacat si il stergi intr-un final. Plus ca nu stiu daca sa ma simt si eu.... nici mie nu-mi place sa sterg prafu'!

Un comentariu:

Anonim spunea...

din pacate am participat si eu la acest eveniment "monden"..nu-i placut deloc...de fapt e chiar de cacao