duminică, 13 aprilie 2008

Prieteni - 3 la 10.000

M-am hotarat sa scriu ceva si despre prieteni. As vrea sa scriu ceva inteligent dar mereu intampin aceeasi problema: nu ma caracterizeaza! O sa aberez putin ca de obicei si astept sa mai completeze Alex la commenturi, nu-i asa? Ca tot ziceam de prieteni :P.
Ce sunt prietenii? Habar n-am si nu cred ca stie cineva. Sau da, prieteni sunt toti cei cu care iesim la pizza, la bere, la facultate si cu care barfim alti prieteni. Am scris cuvantul magic, nu stiu daca ai remarcat. BARFA! Definitia prietenului spune ca el sau ea NU trebuie sa te barfeasca, sa te vorbeasca de rau and stuff. Bullshit. Sa inversam putin cuvintele: cine te barfeste si te vorbeste de rau nu iti este prieten. Si mai bullshit. Iti e prieten cineva care te asculta si te duce acasa cand te imbeti. Iti e prieten cineva care nu te lasa sa cazi sau daca o faci te ridica. Habar n-am, nu reusesc sa gasesc o definitie si m-am plictisit deja de scris.
Va urma...

Un comentariu:

Anonim spunea...

prieteni...greu e inceputul...spre deosebire de o prietenie...parca inceputul e cel mai usor. Problemele apar cand s-au terminat subiectele de genul : "care-i culoarea ta preferata?" si atunci incep timide discutiile despre chestii personale...mai pesonale decat "mie imi place de ala". Prieten zic eu ca ar fi o persoana careia sa-i poti spune lucrurile cu care tie ti-e rusine si care ar reusi sa te priveasca la fel si dupa aia.