duminică, 5 octombrie 2008

"o sa te ploua pe aripi" spuneai...

Stau singura in casa si ma plictisesc. Vreau sa ma uit la un film. Ce film? In ultimul timp nu mai savurez filmele asa cum o faceam inainte; nu mai rad atat de tare la comedii, nu mai oftez atat de adanc la filmele de dragoste si nici nu mai stau ca pe ace la alea cu dihanii spatiale. Nici muzica nu mai are acelasi farmec. M-am plictisit de tot ce am in calculator iar muzica noua nu am rabdare sa o ascult sa vad macar daca imi place sau nu. Parca se sterg culorile lucrurilor care inainte ma faceau sa mor de ras sau de plans. Merg pe strada si vad numai defecte, haine proaste, oameni urati, rimel scurs, mizerie si nervi. Poate ca sunt eu plictisita sau lumea chiar intra sub pamant.
Am ocazia sa vad zilnic cel mai nou film care mereu pare regizat de Tim Burton iar actorul principal seamana de fiecare data cu Sweeney Todd. Am ocazia sa vad fiecare zi ploioasa de toamna in care eu sunt actorul principal.

Niciun comentariu: