sâmbătă, 20 septembrie 2008

Un blog asa... de vara, cu sifon.

Ah... ce dor mi-a fost. Nu v-am mai impartasit de o grama de timp cugetarile mele asa ca vreau sa va spun ce am invatat vara asta. Am si unele nelamuriri, sa le luam pe rand.
1. de ce oameni in varsta, prieteni cu tata, care ma stiu de cand eram mica mai nou se opresc pe strada si dau noroc cu mine? A, am uitat sa mentionez ca asta se intampla prin iunie-iulie cand inca eram aproape cheala. Parca simt un miros slab de ironie..hum, in fine. Noi sa fim sanatosi.
2. gagicile blonde au mai mult succes la masculi! Da, da... AM VERIFICAT! Deci... prin august asa am facut un experiment. M-am facut blonda! Brusc, ciudata maimuta.. turbata la gratii! Desi aveam acelsi sictir si aceeasi durere in cot provocata de sexul masculin am simtit o diferenta. Multe gagici ar spune ca e bine sa ai mai mult succes la masculi. Eu mi-am pastrat capul pe umeri. M-am vopsit din nou bruneta! Doamne fereste...
3. berea cu lamaie - o alta minune a lumii. Totusi provoaca aceeasi senzatie dupa cateva sticle. Cred ca au gresit astia reteta ca de la limonada nu-mi vine sa vomit.
4. Sibiu. Am aflat ca orasu nu e plin de plete asa cum ma asteptam. Plus ca dupa ce am intrebat un roacar cum se distreaza el seara/noaptea am primit raspunsu' asta: mai un vin la o terasa, mai o carte... Intrebare: astia au auzit oare de betiile alea de pe plaja, sau prefera sa joace macao?
5. Sighisoara. In sfarsit am ajuns acolo. Mai multi straini decat romani deci am scapat fara sa fiu scuipata de tigani. Despre Medias si Copsa Mica nu va povestesc.
6. cura de slabire. nu, n-am slabit dar am gasit alta solutie. Imi iau pantaloni cu un numar mai mare. Pft!
7. nu poti sa faci un cocalar sa renunte la cerceii de gangster. Si asta e o axioma!
8. am observat ca oamenii fooarte prosti in general merg cu gura deschisa. WTF??

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu stiu de unde sa incep.
1.Bwey...iti sta bine blonda, da`te dracu de simpatica!
2. Despre berea cu lamaie, ce pot sa zic? Multumesc inventatorului.
3. Sibiul, da! m-a dezamagit oarecum dar Sighisoara m-a uns la suflet :P Si sa nu spun ce emotii mi-au dat Medias si Copsa Mica. Dracu sau mai bine zis tiganii, ne manca/u daca ramaneam p'acolo. Doamne fereste!
In rest...ma bucur ca mi-ai fost tovarasa fidela de boschetareala toata vara :D